Darurile oferite de Moș Nicolae. Românii sunt dipuși să cheltuiască peste 300 de lei
Articol de Radio Timișoara, 5 decembrie 2016, 13:10
Conformdatelor celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center, 88,4% dintre persoanele din mediul urban intenționează să cumpere cadouri pentru cei dragi de Moș Nicolae.
Urmând trendul de anul trecut, intenția de a face surprize de Moș Nicolaee ste mai ridicată în orașele mici (93,8%) comparativ cu orașele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88,0% dintre respondenți au de gând să ofere cadouri. Comparativ cu anul trecut, în cazul orașelor mari, care au peste 100.000 locuitori, procentul celor care intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant.
Cele mai întâlnite cadouri rămân și anul acesta dulciurile (72,1%) și jucăriile (49,2%). Cadourile sunt însă dintre cele mai diverse, începând cu cele mai banale și mai puțin costisitoare (dulciuri, jucării, articole vestimentare, fructe etc.) și ajungând la unele mai sofisticate și mai scumpe, precum electrice/electronice/electrocasnice, smartphone/tabletă, excursii/călătorii.