Serviciile operatorilor de turism adună cele mai multe reclamații la OPC Timiș
Cei mai mulţi timişeni care se adresează Protecţiei Consumatorilor sunt nemulţumiţi de serviciile operatorilor de turism.
Articol de Radio Timișoara, 6 martie 2018, 08:00
Reprezentanții OPC au centralizat sesizările sosite din partea timișenilor și au constatat că serviciile operatorilor de turism se află în fruntea clasamentului. Oamenii invocă nerespectarea clauzelor contractuale şi mai ales a condițiilor de cazare, Daiana Mărgărit, comisar OPC.
“Sfătuim consumatorii să facă toate demersurile la fața locului, adică să contacteze la recepție proprietarul pensiunii sau al hotelului, să facă o reclamație în scris la acesta și în 30 de zile agenția de turism este obligată să trimită un răspuns. Dacă vizează o problemă mult mai gravă, trebuie rezolvată pe loc. În ceea ce privește pachetele de servicii care cuprind și zborurile pe consumatori la momentul la care se încheie un contract, dacă acesta nu este încheiat la distanță, să solicite la fața locului și condițiile companiei de transport”, spune Daiana Mărgărit
In cazul în care operatorul de turism nu respecta clauzele contractuale, cetățenii pot solicita în instanță despăgubiri care să acopere contravaluarea pachetului turistic și eventuale compensații morale.