Concert-eveniment al Orchestrei Naționale Radio la Kuala Lumpur!
Orchestra Națională Radio concertează marți seara pe scena filarmonicii din Kuala Lumpur. Orchestra Radio a fost invitata la World Summit on Media for Children, unul dintre cele mai importante summituri pe tema educatiei copiilor prin media, care are loc în aceasta perioadă în capitala Malaeziei.
Articol de Radio Timișoara, 9 septembrie 2014, 14:50 / actualizat: 11 septembrie 2014, 10:15
Participarea înseamnă un pas important în contextul extinderii parteneriatelor strategice ale Radio România şi în afara Uniunii Europene de Radio. În plus, evenimentul are rolul de a sublinia misiunea pe care Radio România o are: aceea de a educa prin cultură.
Drept urmare, Orchestra Națională Radio va concerta în serile de miercuri și joi în cadrul acestui summit. Organizatorii consideră cele două concerte ca fiind „atracţia principală” a celei de-a VII-a ediţii a acestui eveniment.
Președintele Director General al Societății Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, sublinia că interesul este extrem de crescut pentru concertele Orchestrei Naționale Radio.
Dirijorul principal al Orchestrelor si Corurilor Radio, Tiberiu Soare sublinia că mesajul cu care Orchestra Națională Radio a venit în capitala Malaeziei este ”unul de pace și prietenie transmis copiilor din întreaga lume”.
Cele două concerte vor fi înregistrate şi filmate de Radioteleviziunea publică din Kuala Lumpur şi vor fi preluate de toţi membrii Uniunii Audiovizualului din Asia-Pacific (Asia-Pacific Broadcasting Union) – ABU. Orchestra Națională Radio ajunge astfel la un public potenţial de miliarde de ascultători şi telespectatori, într-un spaţiu geografic ce acoperă jumătate de planetă. Turneul este organizat de Radio România şi ABU.
World Summit on Media for Children este unul dintre cele mai importante summituri media asiatice pe tema copiilor, fiind prima oară când evenimentul internaţional este organizat pe continentul asiatic, după Melbourne, Londra, Salonic, Rio de Janeiro, Johannesburg şi Karlstad.