Punctualitatea și curățenia mijloacelor de transport în comun, principalele nemulțumiri ale timișorenilor
Mai mulți timișoreni care călătoresc cu mijloacele de transport în comun au completat un chestionar al STPT prin care societatea încearcă să afle care sunt principalele nemulțumiri ale oamenilor.
Articol de Radio Timișoara, 19 iunie 2020, 19:51 / actualizat: 20 iunie 2020, 6:52
Aproximativ 40 la sută dintre respondenții unui sondaj realizat de Societatea de Transport Public Timișoara s-au declarat nemulţumiţi de curățenia din autobuze, tramvaie şi troleibuze. Oamenii s-au arătat nemulțumiț și de punctualitatea cu care circulă mijloacele de transport în comun din Timișoara.
De la începutul săptămânii peste 1.300 de persoane au completat chestionarul STPT, spune purtătorul de cuvânt al societății, Alina Tămaș.
“Până în momentul de față au răspuns cu promptitudine 1.312 persoane cu vârsta medie de 37 de ani. Conform datelor preliminare, ca modalitate de achitare a călătoriei, utilizatorii preferă abonamentul și biletul clasic, urmate la scurtă distanță de portofelul electronic. Dintre modalitățile de plată alternative, marea majoritate a repondenților au ales cardul bancar și SMS-ul. Domeniile care necesită îmbunătățire sunt punctualitatea și curățenia mijloacelor de transport. Comportamentul conducătorilor de bord este considerat de peste 35% dintre repondenți ca fiind bun și de peste 34% ca fiind satisfăcător”, spune Alina Tămaș.
Cei care doresc să își exprime opina pot completa chestionarul destinat îmbunătățirii activității STPT disponibil AICI.