Linie telefonică pentru reclamații la Spitalul Județean din Arad
Pacienții internați pe secțiile Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad sau aparținătorii acestora pot sesiza, în timp real, și telefonic, orice nemulțumire legată de tratament, condiții sau asistență medicală.
Articol de Radio Timișoara, 5 aprilie 2021, 09:10
Directorul Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad, Florina Ionescu, spune că se fac eforturi susținute pentru a asigura toate cele necesare pentru tratamentul și îngrijirea medicală adecvate, dar uneori apar neînțelegeri între pacienți, aparținători și personalul medical, iar linia telefonică înființată permite verificarea și rezolvarea de îndată a fiecarei sesizări.
“Începând de astăzi, de luni până vineri în intervalul orar 09.00 – 15.00 cetățenii care vor să sesizeze o problemă din spital pot suna la numărul de telefon: 0754 22.10.90. De asemenea, în afara intervalului menționat pot lăsa mesaje scrise, la același număr de telefon. Pacienții sau aparținătorii au posibilitatea să sesizeze problemele cu care se confruntă în spital și în scris, prin intermediul paginii de internet a spitalului – www.scjarad.ro, pe secție sau la secretariatul unității”, spune purtătorul de cuvânt al Spitalului Județean Arad, Simina Roz.
Numărul de telefon poate fi găsit și pe pagina de internat a spitalului, dar și pe contul de facebook al unității medicale.