Călătorie cu peripeții și pentru trenul Mangalia – Timișoara
Trenul IR 1991 Timișoara – Mangalia a stat aproape zece ore în câmp în noaptea de miercuri spre joi.
Articol de Radio Timișoara, 30 iulie 2021, 00:58 / actualizat: 30 iulie 2021, 7:00
Potrivit Hotnews, după ora 16.00 s-a defectat locomotiva la 15 km de Drobeta Turnu Severin, a fost trimisă o locomotivă de ajutor, dar și aceasta s-a defectat. Trenul a plecat aproape trei ore mai târziu și are acum 13 ore întârziere. IR 1991 este un tren diferit de celebrul tren plin de copii care acum are 11 ore întârziere și care NU a ajuns încă la destinație, adică în Arad.
IR 1991 a plecat miercuri la ora 19.40 din Mangalia și ar fi trebuit să ajungă la Timișoara la 10.48, joi.
IR 1991 are un parcurs total de 793 km care durează în mod normal 15 ore, însă noaptea trecută, din cauza vijeliei s-a rupt linia de contact pe magistrala 800.
Trenul a staționat peste 9 ore și a ajuns la București Băneasa în jurul orei 9.30, în loc de 23.59.
Și-a continuat apoi parcursul spre Timișoara, dar la stația Valea Albă locomotiva a fost declarată defectă la ora 16.13. A fost trimisă o locomotivă de ajutor, însă și ea a fost declarată defectă când a ajuns, la 17.30. Trenul a plecat până la urmă la 18.52, cu o a treia locomotivă.
”Trenul IR 1991 Mangalia – Timișoara Nord a fost oprit în stația Valea Albă din cauza defectării locomotivei. Trenul a fost pus în mișcare, cu o nouă locomotivă, în jurul orei 19:05. Facem mențiunea că în stația Roșiori călătorii au primit apa și croissant, în stația Valea Alba pe perioada staționării au primit apa, iar în stația Turnul Severin vor primi apa si croissant. Siguranța și securitatea călătorilor nu a fost afectată”, au spus cei de la CFR Călători la 19.45.