Creștere semnificativă a cotei de piață
Radio Timișoara este, la ultimul studiu național de audiență radio, printre posturile cu creșteri semnificative ale cotei de piață în ultimul an, de peste 0,5%, alături de Europa FM, Magic FM și Rock FM.
În vestul țării (județele Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin și Bihor) primele trei locuri ca procent de piață, cu cel puțin 10 %, sunt ocupate , în ordine, de Radio România Actualități, Europa FM și Radio Timișoara. Performanța Radio Timișoara este realizată în condițiile în care are postul are, chiar și în vestul țării, o acoperire cu mult mai mică decât cele două posturi naționale.
Articol de Radio Timisoara, 11 ianuarie 2022, 18:16 / actualizat: 12 ianuarie 2022, 12:40
534 de mii de români, aleg să asculte , în medie, săptămânal Radio Timișoara.
Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale, din care face parte și Radio Timișoara) însumează 3,3 milioane de ascultători zilnic, înregistrând astfel o cotă de piaţă de circa 25%, ceea ce poziţionează Radio România pe locul I în preferinţele ascultătorilor.
Valul de toamna al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 30 august – 12 decembrie 2021 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, respectiv în urban, rural şi în municipiul Bucureşti.
Eşantionul are un volum de 11.114 persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de ±0,9%. În mediul urban s-au realizat 7.765 interviuri, în mediul rural – 3.349 interviuri. În eşantion au fost incluse 1.848 localităţi din România.
Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).
Vă mulțumim tuturor celor care alegeți frecvențele noastre!