Compania de Transport Public Arad angajează controlori de bilete
Compania de Transport Public Arad organizează concurs pentru angajarea a trei controlori de bilete. Candidații trebuie să aibă cunoștințe bune de operare PC, aptitudini de comunicare și lucru în echipă, disponibilitate la program de lucru prelungit și un cazier judiciar curat.
Articol de Radio Timișoara, 10 ianuarie 2023, 10:42 / actualizat: 11 ianuarie 2023, 9:23
Dosarele candidaților pot fi depuse până pe 20 ianuarie, la sediul CTP din Calea Victoriei.
În prezent, Compania de Transport Public Arad are angajați 12 controlori de legitimații de călătorie, care acoperă toate traseele, atât municipiul Arad, cât și cele din județ.
Vă reamintim, arădenii vor mai putea folosi biletele de călătorie cu compostare pe mijloacele de transport doar până în data de 15 ianuarie inclusiv.
Din 16 ianuarie, precizează Compania de Transport Public, se vor utiliza doar biletele achizitionate de la automate, din punctele de vanzare, de pe aplicatia Transport Public Arad și de pe website-ul arad-transport.telelink.city. Aceste bilete au valabilitate in municipiu 60 de minute, iar in suburban intre 60 și 120 minute, din momentul emiterii.
Modificările sunt determinate de implementarea sistemului de e-ticketing, despre dezvoltatorii și reprezentanții primăriei Arad spun că este cel mai modern și complex din România.