Reprezentanții marilor agenții de turism, prezenți la Timișoara pentru a afla capacitățile de cazare și masă ale orașului
Principalele agenții de turism românești care aduc vizitatori străini și-au trimis la Timișoara reprezentanți pentru a afla capacitățile de cazare și masă ale Capitalei Culturale Europene.
Operatorii de turism discută cu actori locali implicați în activități tipice economiei de turism, spune președintele Asociației pentru Promovarea Timișoarei, Simion Giurcă.
“Am invitat cele mai cunoscute agenții de incoming din România pentru a se documenta ce înseamnă Timișoara, ce poate să ofere Timișoara atât ca și capitală Europeană a culturii, cât și Timișoara ca destinație. Ne gândim atât la anul 2023 cât și la anii de după și vrem să poziționăm Timișoara ca un oraș care are ce să ofere și turistului de rând. Rămâne o destinație importantă pentru business travel și o să încercăm să mai dezvoltăm și alte produse de nișă, astfel încât turismul să devină pentru o parte dintre timișoreni o sursă bună de venituri”, spune președintele Asociației pentru Promovarea Timișoarei.
Simion Giurcă a găsit o soluție și pentru perioada în care InfoCentrul Turistic de pe strada Alba Iulia este închis pentru renovare.
“Noi am propus centrul să vină în sediul asociației, vom încerca împreună să găsim o formulă să fie cât mai primitor, să nu pară o improvizație, să funcționeze normal pe durata lucrărilor, care sunt estimate undeva la șase săptămâni, dar el va funcționa cu siguranță va fi vizibil în Piața Libertății”, mai spune Simion Giurcă.
Reprezentanții agențiilor de incoming au avut în program vizită şi degustări de vinuri în zona Silagiu, o plimbare pe Bega cu vaporul, iar mâine vor vizita hoteluri din Timișoara.
Articol de Radio Timișoara, 28 ianuarie 2023, 14:01 / actualizat: 8 februarie 2023, 13:54