A fost lansată licitația pentru portalul unic al serviciilor Primăriei Timișoara
Informatizarea serviciilor administrației timișorene va duce la eficientizarea activității instituției.
Proiectul rămâne o prioritate pentru Primărie, spune edilul Dominic Fritz care a anunțat lansarea licitației de achiziție a serviciilor digitale pentru realizarea portalului unic.
“Odată introduse anumite măsuri digitale, facem un salt mare de eficiență în administrație. Am văzut în ultimele săptămâni că peste 60.000 de timișoreni au folosit serviciile digitale ale Primăriei pe care le-am dezvoltat în ultimii ani, 35.000 de persoane au plătit taxele și impozite lor la Direcția Fiscală online, 17.000 de oameni și-au cumpărat abonamente de parcare online, 8.000 de oameni au folosit noua noastră platformă de programări de la Evidența Persoanelor”, spune Dominic Fritz.
Articol de Radio Timișoara, 21 februarie 2023, 16:35
Suma disponibilă pentru investiție este de 2,7 milioane de lei. Printre serviciile digitale de care vor beneficia cetățenii și firmele prin portalul unic se numără: depunerea de cereri pentru obținerea de avize, certificate ori diverse documente; interogări și plăți electronice în cazul taxelor și impozitelor locale; notificări și informații de interes public, dar și completarea de formulare de feedback și chestionare.