Moș Nicolae, ediția 2014: Ce buget au alocat românii pentru cadouri?
În aproape 80% dintre familiile orășenilor, Moș Nicolae a ajuns cu daruri pentru copiii cuminți și nu numai. Așa arată datele celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center.
Articol de Radio Timișoara, 6 decembrie 2014, 15:16
Comparativ cu anul trecut, numărul persoanelor care și-au manifestat intenția să cumpere cadouri cu această ocazie este constant, fără să înregistreze creșteri sau scăderi semnificative din punct de vedere statistic.
Ca tendință, Moș Nicolae aduce în ghetuțe daruri diverse, cele mai întâlnite fiind dulciurile și jucăriile. Și, chiar dacă nu au obținut un procent suficient de mare, printre cadouri sunt menționate și nuielușele dăruite celor obraznici.
Comparativ cu anul 2013 a scăzut numărul celor care le cumpără celor dragi articole vestimentare, acestea fiind oferite cadou cu ocazia Crăciunului, și a crescut numărul celor care s-au orientat către alte categorii de cadouri cum ar fi cărțile.
Bugetul alocat achiziționării cadourilor pe care le aduce Moș Nicolae este, la nivel declarativ, de 294 lei, fiind similar cu cel de anul trecut (290 lei).
De altfel, aproape 50% dintre persoanele intervievate și-au alocat un buget de cheltuieli de 100 până la 250 lei.
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ pentru Bucureşti şi oraşele cu peste 100.000 locuitori, în perioada 25 – 28 noiembrie 2014. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.
Sursa foto: ele.ro