Cifra de afaceri a SABMiller a crescut în pofida scăderii volumului vânzărilor
Grupul SABMiller Plc, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunţat miercuri că în trimestrul al treilea al anului fiscal curent cifra sa de afaceri a crescut cu 4%, în pofida scăderii vânzărilor pe piaţa din China din cauza condiţiilor meteo nefavorabile, a declarat directorul general Alan Clark, citat de Reuters.
Articol de Carla Chiu, 21 ianuarie 2015, 11:48
‘Activităţile noastre din America latină şi Africa continuă să se dezvolte atât în termeni de volum cât şi de venituri, la fel ca şi în Europa, în timp ce un mediu comercial mai dificil, în special în China, a frânat performanţele globale ale grupului.’
Volumul vânzărilor de bere a scăzut cu 1% în timp ce în cazul băuturilor non-alcoolice a crescut cu 4%, precizează proprietarul mărcilor de bere Peroni şi Grolsch. SABMiller îşi vinde propriile băuturi non-alcoolice în regiuni precum America Latină şi distribuie băuturile Coca-Cola în Africa.
În Europa, veniturile grupului SABMiller au crescut cu 3% în condiţiile în care volumul vânzărilor de bere a urcat cu 2%. SABMiller precizează că a realizat o creştere a veniturilor în Italia şi România chiar dacă condiţiile de piaţă au continuat să fie dificile.
SABMiller Plc. este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe şase continente. Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller Plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România.
Foto: bloomberg.com