“Timisoara înflorită”, campanie de promovare a orașului ca destinație de primăvară
Municipiul Timișoara este promovat ca destinație de primăvară în atât în țară cât și în Ungaria și Serbia.

Articol de Radio Timișoara, 19 martie 2025, 19:54
Visit Timișoara, organizația de promovare a orașului, lansează „Timișoara înflorită / Timișoara in Bloom”. Este vorba despre o campanie care invită turiștii să exploreze orașul prin intermediul unui calendar al înfloririlor și al unor trasee tematice.
Campania propune patru trasee de vizitare, care ghidează turiștii spre cele mai instagramabile locuri din oraș:
- Sakura la Timișoara (traseu de 1km, cu cireși japonezi și pruni roșii, ideal în lunile martie-aprilie);
- La lalelele din centru (traseu de 1,2km, cu lalele și pansele, ideal în lunile martie-aprilie);
- Grădinile fermecate (traseu de 1km, cu lalele, pansele, magnolii, glicena, azalee, hortensii, trandafiri, ideal în lunile martie-mai);
- Marele tur al florilor (traseu de 4km, cu pruni roșii, cireși japonezi, magnolii, lalele, pansele, glicena, azalee, ideal în lunile martie-aprilie).
Traseele sunt disponibile online, pe www.visit-timisoara.com/ro/in-bloom, alături de oferte exclusive de cazare pentru turiști, multe dintre ele valabile și de Paște.
În plus, magazinul oficial de suverniruri al Timișoarei, de pe str. Alba Iulia, va oferi suveniruri inspirate de campanie.
„Timișoara înflorită este cea mai frumoasă imagine a orașului. Vom vorbi în trei țări și în trei limbi despre farmecul parcurilor și grădinilor noastre și le vom spune tuturor să vină să vadă, să filmeze, să posteze frumusețea orașului nostru”, anunță Laura Boldovici, directoarea Visit Timișoara.
Campania este realizată cu sprijinul Municipiului Timișoara și Horticultura. Catalogul include informații despre perioada de înflorire, adrese și hărți pentru cele mai spectaculoase specii de flori din oraș, îngrijite de Horticultura și Iulius Gardens.