Campania #TM2021 se apropie de final
Campania #TM2021, derulată de Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021, prin care locuitorii orașului de pe Bega au fost invitați să arate imaginile lor despre cultură, prin fotografii postate pe Instagram cu hashtag-ul #TM2021, se apropie de final.
Articol de Carla Chiu, 20 august 2015, 16:17
Pe Instagram au fost adunate, în trei luni, circa 600 de imagini cu arhitectura clădirilor, evenimente culturale, artă stradală, evenimente sportive, piețe și desigur, oameni. Toate acestea vor face parte din povestea ‘TM2021, cultura prin ochii timişorenilor’. Campania de pe rețeaua de socializare a început în 2 iunie.
#TM2021 numără până acum aproximativ 600 de fotografii care au surprins bucăți din cultura timișoreană. Astfel, peste 50 de utilizatori frecvenți au arătat, în fiecare zi, lucruri care definesc cultura în ochii lor. În imagini se regăsesc clădirile istorice, centrul orașului, parcuri, terase, piețe, evenimente sportive și, nu în ultimul rând, festivaluri, concerte și alte activități culturale.
Cei care vor ca prin imaginile lor să se alăture #TM2021 mai au la dispoziție mai puțin de două săptămâni. În 31 august se încheie campania și vor fi alese cele mai reprezentative 25 de fotografii. Acestea din urmă vor face parte din expoziția ‘TM2021, cultura prin ochii timişorenilor’, organizată la începutul lunii septembrie.