Termen pentru mall-ul din Calea Şagului. Timişoara Shopping City se deschide la sfârşitul lunii martie
Articol de Radio Timișoara, 3 februarie 2016, 16:32
Faza a doua de construcţie a Shopping City Timişoara este planificată pentru data de 31 martie şi va aduce mai multe branduri şi cel mai mare cinematograf din afara Capitalei. Printre firmele care şi-au confirmat deja prezenţa în cadrul Shopping City Timişoara se numără Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks,
“Investiția NEPI în valoare de 83,8 milioane de Euro în Shopping City Timișoara reprezintă mai mult decât dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investiții din ultima perioadă din județul Timiș. De aceea, pentru noi, finalizarea lucrărilor la Shopping City Timișoara, Faza II, reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an. Vrem să oferim un mall care să depășească așteptările timișorenilor și întregii populații din regiunea de vest a României. Shopping City Timișoara va oferi, alături de opțiuni variate de cumpărături și petrecere a timpului liber și noi locuri de muncă, contribuind, astfel, la dezvoltarea economică a regiunii de vest”, afirmă Tiberiu Smaranda, Executive Director NEPI.
Odată cu inaugurarea primei faze, în noiembrie 2015, Shopping City Timișoara a adus timișorenilor primul hypermarket Carrefour din regiune, alături de alți 25 de retaileri naționali și internaționali.
Timişorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, care va aduce 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele iMAX și 4Dx. În plus, Shopping City Timișoara pune la dispoziția timișorenilor și o sală de fitness ultramodernă, dotată cu piscină semi olimpică. Situat în Calea Șagului nr. 100, mall-ul va mai avea o zonă de bowling, billiard, casino și food-court cu restaurante şi un spaţiu de joacă pentru copii.
Centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, iar în luna martie va avea o suprafață închiriabilă de 70.000 metri pătrați în prima fază. Parcarea va oferi 25.000 de locuri, dispuse la nivelul solului şi pe acoperiş.
Investitorii subliniază că noul centru comercial va aduce un plus de atracţie pentru turiştii care vizitează Timişoara şi va deservi o populaţie de 700.000 de locuitori din Timişoara şi împrejurimile sale.