Concurs: Timișoara-Capitala Tineretului are nevoie de logo. Câștigătorul primește un smartwatch
Articol de Radio Timișoara, 6 aprilie 2016, 15:45 / actualizat: 7 aprilie 2016, 7:49
Până în data de 13 aprilie, graficienii sunt invitați să creeze un logo al programului Timișoara – Capitală Națională a Tineretului 2016. Logo-ul trebuie să cuprindă sloganul programului în limba engleză “Check-out Timisoara”. Acesta este îndemnul adresat tinerilor să iasă din spațiile închisă și să fie împreună pentru a produce rezultate pentru comunitate.
Logo-ul trebuie să mai conțină grafia în limba română “CeCaut: Timișoara”, întrucât programul va cuprinde activități care să îi ajute pe tineri să stabilească legături cu spațiul urban și să își găsească identitatea.
Propunerile se trimit pe pagina de facebook a programului Timisoara Capitala Tineretului din Romania 2016, iar pe data de 15 aprilie va fi anuntat castigatorul care va fi recompensat cu un smartwatch.
Foto: youtube.com