Consiliul Județean Timiș va avea funcția de administrator public
Persoana care va ocupa acest post va coordona, monitoriza și evalua activitățile desfășurate de compartimentele funcționale ale instituției.
Articol de Radio Timișoara, 26 septembrie 2024, 17:37
Consilierii județeni din Timiș au aprobat înființarea funcției contractuale de administrator public.
Conform prevederilor din Codul administrativ, administratorul public va fi numit prin dispoziția președintelui Consiliului Județean, în baza unui contract de management pe durată determinată, ce nu poate depăși mandatul președintelui.
“În urma analizelor efectuate la nivelul aparatului de specialitate, în ceea ce privește atribuțiile și activitățile desfășurate de către compartimentele funcționale, s-a constatat faptul că este necesar ca aceste structuri să fie coordonate în mod unitar, în vederea asigurării unor servicii de calitate. Astfel, este necesar a fi înființată funcția de administrator public la nivelul județului Timiș, care va avea ca atribuții principale coordonare, a, monitorizare, evaluarea și controlul activităților compartimentelor funcționale din cadrul aparatului de specialitate”, spune directorul de Resurse umane și control intern managerial, Corina Mărgan.
Înființarea acestei funcții vine în contextul unei nevoi crescute de eficientizare a activităților la nivelul aparatului administrativ și nu afectează numărul maxim de posturi stabilit pentru județul Timiș, respectiv 628 pentru anul în curs.