Program extins în weekend la Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara
Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Timișoara primește cereri și eliberează documente de identitate în acest weekend.
Articol de Radio Timișoara, 6 aprilie 2024, 10:55
Primăria Timișoara anunță că Direcția de Evidență a Persoanelor va funcționa după un program extins în acest final de săptămână.
Măsura a fost luată pentru a rezolva numărul mare de solicitări cu privire la înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței.
“Direcția de Evidență a Persoanelor a adaptat programul de lucru cu publicul pentru rezolvarea rapidă a solicitărilor și pentru a facilita desfășurarea în condiții optime a procesului electoral pentru alegerile autorităților administrației publice locale din data de 9 iunie 2024”, anunță municipalitatea.
Instituția va primi cereri și va elibera acte de identitate în zilele de 6 și 7 aprilie, între orele 9.00 și 13.00.
Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 04 aprilie sunt eliberate sâmbătă.
Actele de identitate depuse pentru înscrierea mențiunii privind stabilirea reședinței (viza de flotant) primite la ghișeu până la data de 5 aprilie vor fi eliberate duminică.
De asemenea, vor fi eliberate și cărțile de identitate tipărite până la data de 5 aprilie.
Cererile se depun fără programare.
Informații suplimentare se pot obține prin e-mail: evpers@primariatm.ro sau la numerele de telefon: 0256/499359; 0256499476.