Firmele arădene, obligate să refacă asfaltul spart pentru lucrări pe propria cheltuială
Primăria Arad intenționează să stabilească un regulament pentru avizarea, executarea și recepționarea lucrărilor edilitar-gospodărești. Proiectul va reglementa modalitatea în care se pot face săpături la carosabil, trotuare, platforme, alei și zone verzi.
Articol de Radio Timișoara, 19 mai 2015, 10:59
Regulamentul va stabili exact ce săpături sunt necesare pentru realizarea unor lucrări noi sau pentru intervenții la instalațiile subterane și supraterane de pe domeniul public. Intervențiile se vor putea face doar în baza unei autorizații eliberate de Primăria Arad. Pentru a obține avizul, societățile trebuie să depună la primărie mai multe acte și, în premieră, vor semna un contract prin care se angajează să refacă, pe cheltuială proprie, spațiul afectat care trebuie readus la forma inițială în cel mult 72 de ore de la finalizarea lucrării. Totodată, primăria Arad va stabili și perioada din an în care se pot face lucrări care necesită astfel de săpături. Modul în care vor fi semnalizate lucrările dar și sancțiunile care se vor aplica firmelor care nu respectă aceste prevederi.
Proiectul propus de primărie este afișat și poate fi consultat la sediul ori pe site-ul instituției. (Foto: http://stirialert.ro/)