“My Arad”, aplicaţia lansată de Primărie pentru sesizările cetăţenilor
Municipiul Arad mai face un pas pentru a deveni un smart-city. Implementarea conceptului le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi rezolva problemele pe care le au cu autorotăţile locale pe internet, fără să mai fie nevoie să meargă la ghişee, să stea la la cozi sau să completeze zeci de formulare.
Articol de Radio Timișoara, 31 ianuarie 2018, 14:06
Primarul Gheorghe Falcă anunţă lansarea aplicaţiei “My Arad”, pe pagina municipalităţii. În termen de cinci zile problemele semnalate de către cetăţeni vor fi transmise operatorilor municipalităţii, precizează Gheorghe Falcă.
“Avem o aplicaţie pe pagina Primăriei, <My Arad>. Este o aplicaţie în care dumneavoastră puteţi să ne sesizaţi cu anumite probleme. Prima dată trebuie să intraţi pe adresă, apoi completaţi datele dumneavoastră şi email-ul, problşema. În termen de 30 de zile trebuie să fie rezolvată problema, de aceea va rămâne sesizată în zona respectivă, iar în cinci zile vă vom spune că ea a plecat către un operator”, a precizat Gheorghe Falcă.
Aplicaţia “My Arad” poate fi găsită pe pagina de internet a municipalităţii, la adresa primariaarad.ro.