Primăria Timișoara introduce sistemul de management al calității și măsurare a performanței „Balanced Scorecard”
Articol de Radio Timisoara, 3 decembrie 2018, 11:16 / actualizat: 3 decembrie 2018, 13:56
Obiectivul general al proiectului îl constituie completarea sistemelor de management al calității existente la nivelul administrației publice a Municipiului Timișoara, în vederea consolidării capacității instituționale a Municipiului Timișoara și adaptării serviciilor adresate cetățenilor.
Obiectivele specifice ale proiectului:
• Introducerea la nivelul administrației publice a Municipiului Timișoara a sistemului de management al calității și măsurare a performanței „Balanced Scorecard” (BSC).
• Promovarea sistemului BSC la nivelul angajaților administrației publice locale, și inițierea unor schimburi de experiență cu alte autorități publice în acest sens, pornind de la experiența Municipiului Timișoara.
• Integrarea BSC și a celorlalte sisteme de management al calității deja funcționale la nivelul Municipiului Timișoara în vederea realizării unui sistem unitar de management al calității și de măsurare a performanțelor, care să contribuie la consolidarea capacității instituționale, la eficientizarea și creșterea calității serviciilor adresate cetățenilor.
Rezultatele așteptate ale proiectului:
• administrația publică locală de la nivelul Municipiului Timișoara va beneficia de noi instrumente în vederea evaluării performanțelor activităților specifice și a îmbunătățirii performanțelor angajaților
• desfășurarea activităților specifice administrației publice locale în contextul aplicării normelor și a procedurilor care codifică principalele standarde și metode specifice BSC prin intermediul instruirii angajaților în acest sens și a evaluării performanțelor acestora.
• standardizarea și codificarea internă integrată a sistemelor de management al calității în contextul activităților specifice administrației publice locală și al raporturilor cu cetățenii
Perioada de implementare a proiectului este de 16 luni începând cu data de 23.07.2018.
Implementarea proiectului va fi asigurată de o echipă de proiect constituită la nivelul Municipiului Timişoara, în colaborare cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice- Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă.
Proiect “Optimizarea standardelor de calitate în sistemul public al Municipiului Timișoara”
cod SIPOCA:482/Cod SMIS2014+:191160
Beneficiar: Municipiul Timişoara
Valoarea totală a proiectului: 250.001,04 lei.
Asistenţă financiară nerambursabilă: 245.000,98 lei
Contribuţia proprie buget local: 5.000,06 lei
Durată: 23.07.2018 – 23.11.2019
Informaţii suplimentare:
Magdalena Nicoară – Şef Serviciu Generare şi Management Proiecte cu Finanţare Internaţională Națională şi Locală, magdalena.nicoară
@primariatm.ro
și
Gabriela Volosciuc – Manager de Proiect, gabriela.volosciuc@primariatm.ro
tel: 0256/408.430,fax:0256/408.380