Procedură simplificată la Direcţia Fiscală a Primăriei Timişoara. Programări online pentru documentele auto
Depunerea şi ridicarea documentelor de scoatere sau luare în evidenţă a maşinilor, la ghişeul Direcţiei Fiscale a Primăriei Timişoara din Iulius Mall se va putea face de luni în baza unei programări online.
Articol de Radio Timișoara, 7 iulie 2017, 15:00
Potrivit Şefului Direcţiei Fiscale, Adrian Bodo, programarea funcţionează după modelul care se aplică deja la Paşapoarte :
“Prin acest sistem rezolvăm şi cerinţa contribuabilului legată de procesarea documentului în aceeaşi zi în care mă prezint la ghişeu. Prin urmare, nu trebuie să îţi iei două zile de la serviciu să vii să depui documentele, să le ridici. Ştii că vii la o anumită oră, vii cu documentele, le-am verificat, am procesat în baza de date şi am eliberat documentele. Într-o singură vizită la ghişeu ai plecat cu documentele rezolvate, în jumătate de oră, timp alocat pentru procesarea documentelor pe cele două ghişee. Vom avea 32 de documentaţii pe care le putem rezolva într-o. Omul de acasă îşi poate rezerva pe calculator ziua şi ora kla care să se prezinte cu documentele” a precizat Adrian Bodo.
Şefului Direcţiei Fiscale a mai declarant că volumul de date procesate online la ghişeul din mall a deposit 80%. Şeful Direcţiei Fiscale a mai declarat că vor mai exista situaţii în care programarea se va face peste două săptămâni. Programările se fac pe site-ul www.dfmt.ro.