Programul Primăriei Timișoara în perioada sărbătorilor de iarnă
Articol de Radio Timișoara, 19 decembrie 2016, 13:08
- Nu vor avea program cu publicul până în 9 ianurie 2017: Compartimentul Administrare Fond Funciar, Serviciul Autoritatea Tutelară, Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe, Direcția de Urbanism. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară are ultima zi de lucru în data de 20 decembrie, acesta reluându-se în data de 09 ianuarie.
- Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit de pe B-dul. 3 August 1919 nr. 17 va funcţiona după următorul program: -În perioada 19.12.2016-23.12.2016, 27-29.12.2016 şi 03.01.2017-06.01.2017 între orele 8.30-11.00, iar în intervalele 24-26.12.2016 şi 30.12.2016-02.01.2017 casieria va fi închisă.
- Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12) îşi suspendă programul cu publicul în data de 19 decembrie 2016 şi îl va relua în data de 9 ianuarie 2016.
- Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16.12.2016-11.01.2017, după următorul program: luni-vineri 10-18, sâmbătă 10-14, duminică-închis. În zilele de 24 decembrie şi 31 decembrie programul va fi între orele 10-14. În zilele de 25 şi 26 decembrie 2016, precum şi 1 şi 2 ianuarie 2017, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.
- Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).
- La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
– conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere)
La Serviciul de Stare Civilă
Din data de 19.12.2016 va funcţiona:
– Biroul Înregistrări Naşteri, conform programului existent
– Biroul Înregistrări Decese, conform programului existent
Ultima zi de oficiere a căsătoriilor va fi data de 23.12.2016.
În zilele declarate libere, respectiv 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017, va functiona numai Biroul Înregistrări Decese, în intervalul orar 10.00-12.00.
- La Direcţia Fiscală, Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale; serviciile de specialitate vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.