SDM a vândut aproape 50.000 de abonamente în 2018
Societatea de Drumuri Municipale Timişoara a vândut anul acesta aproape 50.000 de abonamente anuale, trimestriale şi lunare.
Potrivit şefului Timpark, Ionel Ursu, din vânzarea abonamentelor şi plata parcărilor cu ora s-au încasat în acest an peste 6 milioane de lei.
“Pe 2018, până la momentul de față avem circa 47.300 de abonamente vândute, dar ceea ce este de reținut este că acestea se repetă – sunt lunare, trimestriale, anuale. În momentul de față, abonamente valabile, am ajuns la 19.700 – abonamente valabile la momentul de față. 3.770.000 de lei, venituri din abonamente, total venituri din Timpark pe la 6,5 milioane de lei – plata cu telefonul și taxele de penalizare”, spune Ionel Ursu.
Timpark a pus începând de astăzi abonamentele pentru 2019. Tarifele rămân neschimbate, iar potrivit şefului Timpark, Ionel Ursu, jumătate din profitul obţinut de Societatea de Drumuri Municipale din exploatarea parcărilor trebuie reinvestit în parcări.
Articol de Radio Timișoara, 6 decembrie 2018, 16:00 / actualizat: 6 decembrie 2018, 18:21