Tel Verde pentru preluarea problemelor cetăţenilor din Deva
Primăria municipiului Deva a deschis luni serviciul de Tel Verde, la care cetăţenii pot suna şi să lase mesaje legate de problemele pe care consideră că trebuie să fie rezolvate de administraţia publică locală, informează Agerpres.
Articol de Carla Chiu, 20 aprilie 2015, 15:51
Persoanele interesate să comunice Primăriei Deva sugestiile sau nemulţumirile lor pot telefona la numărul 0800.800.382, apelurile fiind gratuite indiferent de reţeaua de comunicaţii din care se face apelul.
‘Sunt mulţi cetăţeni ai oraşului care au probleme de comunicat administraţiei locale – sugestii, nemulţumiri sau alte aspecte ce ţin de buna gospodărire a oraşului. Am constatat că unii dintre cetăţeni nu reuşesc să vină la audienţe pentru a-şi prezenta opiniile. Tel Verde are tocmai acest scop: să ne apropie mai mult de cetăţeni şi de problemele lor’, a declarat purtătorul de cuvânt al Primăriei Deva, Mona Voinescu.
Cetăţenii pot suna 24 de ore din 24 la serviciul Tel Verde, toate solicitările urmând să fie preluate şi analizate zilnic. În funcţie de obiectul acestora, problemele semnalate vor fi direcţionate către compartimentele de specialitate ale Primăriei Deva pentru găsirea soluţiilor convenabile de rezolvare.
(Sursa foto: primariadeva.ro)