Aquaparkul Nymphaea din Oradea a devenit cel mai căutat loc de distracție din Transilvania
Articol de Radio Timișoara, 14 iunie 2017, 20:28
Aquaparkul a devenit cel mai căutat acvaparc de distracţie din Transilvania, în detrimentul celor de dincolo de graniţă, din Ungaria, spune Liviu Andrica, directorul SC Administraţia Domeniului Public SA Oradea.
Inaugurat în septembrie anul trecut, acvaparcul a avut în acest an 110.000 de vizitatori, cei mai mulţi din judeţul Cluj. În plus, cifra de afaceri este de 1,1 milioane de euro şi cel mai probabil anul se va încheia pe profit, în condiţiile în care nu se primesc subvenţii de la Primărie, spune Liviu Andrica, şeful Administraţiei Domeniului Public Oradea.
Liviu Andrica a mai subliniat că biletele pot fi achiziţionate în avans, online de pe site-ul aquapark-nymphaea.ro, dar şi de la casierii. Pentru zilele de week-end şi de sărbătorile legale, pentru a evita aglomeraţie, nu se eliberează bilete pentru trei ore ci doar pentru o zi întreagă sau în limita locurilor libere, bilete de la ora 17.
Complexul Wellness Termal Nymphaea Oradea a costat aproape 89 de milioane de lei şi este cea mai mare investiţie publică de acest gen din România, fiind realizată cu fonduri europene şi de la bugetul local de Primăria Oradea. Acvaparcul Nymphaea se întinde pe şapte hectare și are 15 bazine, tobogane uriaşe, terase, restaurante, saune şi săli de masaj, jacuzzi.