FOTO/ AUDIO/ “Mic dejun la Margina” a devenit brand local
Proiectul “Mic dejun la Margina”, început în urmă cu doi ani, a devenit brand oficial al producătorilor din zonă. Localnicii, care produc brânză, caşcaval, pâine, plăcinte dar şi multe alte bunătăţi, îşi pot rezerva dreptul să folosească exclusiv această marcă, dacă lucrează alături de infocentrul turistic din zonă.
Articol de Radio Timișoara, 18 aprilie 2019, 08:36
Sunt șase producători care au făcut echipă cu Infocentrul Turistic, sub sigla brandului “Mic dejun la Margina”. Au reuşit, în ultimii doi ani să aducă peste 2.000 de turişti, atât din ţară cât şi din străinătate, iar, prin acest proiect, chiar şi producătorii au ajuns să se ajute între ei.
O problemă pe care o are în vedere şi Consiliul Judeţean Timiş este lipsa cazărilor în zonă. Pe de altă parte, reprezentanţii instituţiei speră ca, prin aceste programe de promovare turistică, să convingă investitori să ridice pensiuni în zonă.
Ascultați reportajul realizat de Ioana Sapianu:
Foto: Ioana Sapianu