Magazinele au început deja campaniile de Black Friday
Articol de Radio Timișoara, 2 noiembrie 2019, 08:34
Articol de Radio Timișoara, 2 noiembrie 2019, 08:34
În magazine şi în mediul online a început campania de reduceri masive de preţuri, Black Friday.
O analiză a unei companii de consultanţă arată că anul acesta volumul încasărilor ar putea depăşi graniţa istorică de 300 de milioane de euro. Punctul culminant al campaniei va fi pe 15 noiembrie şi, ca şi în anii trecuţi, produsele vestimentare, electronice, electrocasnicele şi serviciile au anunţat reduceri de preţuri de până la 80-90%.
Anul trecut, Black Friday a adunat în numai câteva zile vânzări de 250 de milioane de euro.
Investigaţiile Consiliului Concurenţei din ultimii ani au arătat că, în medie, pentru 30% din produsele monitorizare, preţul tăiat a fost mai mare chiar decât preţul maxim practicat în ultimele 30 de zile, semn care indică o creştere şi menţinere artificială a preţului de referinţă de Black Friday.