Precizări ale ministerului Turismului în urma crizei Blue Air
Ministerul Turismului a reacționat în urma crizei Blue Air pentru a-i informa pe cetățeni cu privire la drepturile lor.
Turiștii care au luat pachete de vacanță de la agențiile de turism sunt rugați să ia legătura cu acestea. În baza legii, agenția de turism este responsabilă pentru executarea pachetului și să ofere servicii alternative.
De asemenea, călătorii care au achiziționat direct bilete de la Blue Air își pot recupera banii și compensațiile aferente în baza Regulamentului European de stabilire a normelor comune privind compensarea și asistența pasagerilor. Acesta se aplică în cazul refuzului la îmbarcare și a anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor, mai transmite Ministerul Turismului.
Operatorul aerian român Blue Air şi-a suspendat toate cursele interne şi externe până luni, 12 septembrie, după ce Ministerul Mediului a blocat conturile companiei. Aproximativ 3.000 de pasageri sunt afectați la nivel național.
Articol de Radio Timișoara, 6 septembrie 2022, 20:55