Studiu: Românii sunt nemulţumiţi de serviciile din telecomunicaţii, turism, bănci sau taximetrie
Articol de Radio Timișoara, 6 martie 2017, 09:34
Doar unul din patru clienţi potenţiali se declară pe deplin mulţumit de consilierea şi de atenţia oferită de consultanţii din telecomunicaţii. Conform studiului, majoritatea consultanţilor nu folosesc pronumele de politeţe.
În ceea ce priveşte cursele cu taxiuri, în peste 50% din cazuri taximetriştii au omis să întrebe care este ruta preferată spre destinaţie. De asemenea, nu au oferit restul corect, iar mulţi şoferi oferă curse cu tarif prestabilit fără pornirea aparatului de taxare.
În ceea ce priveşte hotelurile de patru şi cinci stele de pe litoralul românesc, doar 40% dintre potenţialii clienţi au primit o ofertă concretă conform dorinţelor sale.
De asemenea, doar 37,5% din unităţile bancare analizate au fost interesate să ofere o simulare personalizată clientului. Aproape o treime dintre acestea nu au considerat că merită efortul de a lista graficul de rambursare.
Sursa: Mediafax