Studiu: Timișorenii apreciază turismul în Madrid și Valencia, dar consideră investițiile spaniole puțin reprezentate
Conform datelor obţinute, românii s-au dovedit buni cunoscători ai mărcilor spaniole prezente pe piața românească și apreciază destinațiile turistice, cele mai cunoscute fiind Catalonia, Madridul și Valencia.
Totodată, trebuie precizat ca publicul român consideră capitalul investițional spaniol în România prea puțin reprezentat.
![Studiu: Timișorenii apreciază turismul în Madrid și Valencia, dar consideră investițiile spaniole puțin reprezentate Studiu: Timișorenii apreciază turismul în Madrid și Valencia, dar consideră investițiile spaniole puțin reprezentate](https://www.radiotimisoara.ro/wp-content/uploads/2017/05/valencia-e1494909121995.jpg)
Articol de Radio Timișoara, 16 mai 2017, 06:32
Studiul a fost lansat de Asociatia Via Rumania Cultura în colaborare cu Centrul de Diagnoză Socială din cadrul Facultății de Sociologie și Psihologie a Universității de Vest din Timișoara. Scopul demersului a fost acela de a afla modul în care sunt percepuți spaniolii în România.
Prezent în emisiunea Vestul Zilei de la Radio Timișoara, consulul onorific al Spaniei în România, Jose Manuel Viñals a declarat că motivul acestui demers a fost aflarea percepției românilor despre Spania:
Conform datelor obţinute, românii s-au dovedit buni cunoscători ai mărcilor spaniole prezente pe piața românească și apreciază destinațiile turistice, cele mai cunoscute fiind Catalonia, Madridul și Valencia.
Totodată, trebuie precizat ca publicul român consideră capitalul investițional spaniol în România prea puțin reprezentat.