Despre turismul „Incoming” în jud.Timiş, joi, la „Vestul Zilei” *
Incoming-ul, adică turismul receptor, aducerea de turişti străini, constituie cea mai eficientă formă de turism, în urma căreia România poate profita din plin.
Articol de Mihai Junea, 10 noiembrie 2016, 07:00 / actualizat: 10 noiembrie 2016, 12:22
Este normal să fie aşa, deoarece incoming-ul reprezintă export de servicii, poate chiar cea mai simplă (aparent) formă de export. Promovezi destinaţia turistică România peste hotare, iar banii vin în ţară, aduşi de turiştii străini. Deci ne „vindem“ ţara foarte eficient. Această formă de turism ar trebui să constituie o prioritate naţională. Iar a fi prioritate naţională înseamnă a fi un subiect de comunicare între toate instituţiile de stat avizate şi sectorul privat. Pe de altă parte, din păcate, în România avem cel mult câteva zeci de touroperatori importanţi specializaţi în aducerea de turişti străini (iar specializate pe outgoing, ticketing etc. sunt mii de agenţii). Dintre aceştia, o mare parte se concentrează doar pe pieţe tradiţionale: Franţa sau cele de limbă germană.
Transpuse la nivelul jud.Timiş, principiile acestui tip de turism vizează revitalizarea monumentelor din arealul său, în perspectiva anului 2021. Vom detalia subiectul astăzi, în „Vestul Zilei”, imediat după ştirile orei 18:00, pe AM 630 kHz, împreună cu d-na Monica Sere, managerul unei firme care practică turismul incoming.
Ediţia de astăzi, încheie un nou ciclu de emisiuni „Vestul Zilei”.
*) Pe durata campaniei electorale, în fiecare luni, marţi şi joi, pe acest spaţiu şi pe AM 630 kHz, vom transmite emisiuni de dezbateri electorale.