UPDATE/AUDIO/Eşti un consumator nemulţumit? Ce trebuie să faci, afli la „Vestul Zilei”
Deşi n-au trecut nici trei luni din acest an, Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor Timiş a înregistrat deja sute de sesizări, reclamând serviciile bancare, din telecomunicaţii, cablu TV.
Articol de Dana Florea, 9 martie 2015, 09:32 / actualizat: 10 martie 2015, 9:14
Nu au fost neglijate nici produsele nealimentare şi mai ales, cele alimentare.
Controalele inspectorilor OPC se finalizează cu amenzi substanţiale, dar efectele acestora sunt încă superficiale.
Care este drumul parcurs de la cetăţean la cei ce trebuie să-l protejeze, ce se-ntâmplă pe returul acestuia, iată tema ediţiei de astăzi, 9 martie 2015, a emisiunii Vestul Zilei, avându-l invitat inspectorul OPC Timiş, Dan Pervescu.
Ascultătorii pot adresa întrebări în direct, pe parcursul emisiunii, la telefoanele 0245 49 35 45 sau 0372 56 10 35. Primim şi SMS-uri la nr.0725 73 73 73.
Un preambul de Marius Pentelescu:
UPDATE sinteza emsiunii cu Cristina Iovi: