Poate fi Timişoara o destinaţie turistică? joi, la „Vestul Zilei”
„În momentul de faţă, în Timişoara se face mai mult turism de business, la fel cum se întâmplă în oricare dintre marile oraşe ale lumii, hotelurile fiind pline de luni până vineri. Ne preocupă gradul de umplere a hotelurilor şi în weekend şi trebuie să facem în aşa fel încât cel puţin turiştii care vin pentru business în Timişoara să facă şi un pre-tour şi un post-tour, să mai rămână puţin, să îşi mai aducă şi însoţitori în Timişoara”
În prezent, în Timişoara există 90 de agenţii de turism, care organizează mai ales călătorii în străinătate, în timp ce „piaţa turistică de aici ar trebui promovată în străinătate.
„Sunt mai multe strategii de promovare a turismului în Timişoara, iar municipalitatea a şi adoptat din 2014 o strategie culturală, care are şi componentă de turism, dar trebuie să ne focusăm mai mult acum, că avem şi titlul de Capitală Culturală Europeană, care va atrage foarte mulţi turişti, atâta timp cât ai foarte multe evenimente culturale, nu doar patrimoniul, care să însufleţească oraşul”(Gabriela Petcana – preşedintele Asociaţiei „Clusterul de Turism Banat”)
Articol de Mihai Junea, 8 martie 2017, 18:30
D-na Gabriela Petcana, preşedinte CTB, va dezbate acest subiect în ediţia de astăzi a emisiunii „Vestul Zilei”, difuzată pe AM 630 kHz, imediat după ştirile orei 18.00.
Telefoanele ascultătorilor: 0256 204545 sau 0372 561035. pentru SMS-uri, nr. 0725 737373.
Realizator: Teodora Idvorean