Proiectul de caritate „Junior DAH”, în sprijinul Centrului de primire minori în regim de urgență din Timișoara, se apropie de final
Astăzi este ultima zi de vânzări în cadrul proiectului de caritate „Junior DAH (Design Antreprenor Handmade)” Timișoara în favoarea Centrului de primire minori în regim de urgență din Timișoara.
Articol de Dana Florea, 14 decembrie 2021, 12:08 / actualizat: 14 decembrie 2021, 13:12
La acest proiect au luat parte 84 de elevi, împărțiți în 21 de echipe. Ei au confecționat manual, în perioada 16-30 noiembrie 2021, produse personalizate, de la bețe de Moș Nicolae, turtă dulce, lumânări parfumate, bijuterii, până la ciocolată și prăjituri, săpun de casă, ornamente și decorațiuni de Crăciun.
Obiectele au fost fost puse în vânzare la standuri în Piața Libertății din Timișoara, dar și în mediul online, pe pagina de Facebook a evenimentului. Produsele mai pot fi cumpărate până astăzi, la ora 17.00, când se va trage linia, iar echipele participante vor preda banii câștigați în cele 14 zile de vânzări ințiatorului acestui proiect de caritate, organizația JCI Timișoara.
Proiectul „Junior DAH” are și un aspect educațional, elevii participanți desfășurând în realitate toate activitățile obișnuite unui antreprenor, de la înființarea unei firme și denumirea sa, la stabilirea obiectului (obiectelor) de activitate, conceperea unui plan de afaceri, procurarea materiei prime necesare, derularea procesului de producție, până la etapa de vânzări și bilanțul acestora. De aceea, proiectul are și un caracter concurențial, după jurizare urmând să fie anunțate cele trei echipe câștigătoare, în cadrul galei ce va avea loc joi, 16 decembrie 2021, de la ora 17.00, la Hotel Timișoara. În același context, va fi făcut public și numele celui mai bun dintre cei 21 de mentori, adică al elevului sau elevei care și-a îndrumat cel mai bine echipa spre succeş prin organizare și multă muncă, fiind alături în orice moment fiecărui membru al grupului.
Proiectul „Junior DAH” este un ecosistem compus din companii, mentori și licee, în care elevii implicați experimentează antreprenoriatul și se implică în comunitate. Acesta a fost structurat în trei etape, prima fiind dedicată work-shopurilor teoretice, cea de-a doua realizării planului de afaceri, iar cea de-a treia a presupus participarea la târgurile de Crăciun, vânzări online, dar și fizic.