Rezumatul zilei de Testare si Votare pentru Masina Anului 2022 in Romania
Iata clasamentul final, asa cum a rezultat dupa centralizarea voturilor juriului APAR. Redactorul nostru, Radu Micu, a adaugat fiecarui finalist comentarii explicative
Articol de Radu Micu, 9 decembrie 2021, 08:48 / actualizat: 20 ianuarie 2024, 23:13
1. KIA EV6 191p (45-65 de mii de EUR, 586 Cai Putere, 500 km autonomie, se adreseaza tinerilor cu venituri peste medie, softistilor, corporatistilor; in alta cheie, poate fi masina care costa cat un apartament cu 3 camere)
2. Dacia Spring 175p (e tot mai clar ca avem o chinezarie made by Dacia-Renault, cu ghinionul de a fi primit o singura stea EuroNCAP chiar in ziua votului APAR; din fericire, daca putem spune asa, Renault ZOE a devenit ZerOE, dupa ce a primit nicio stea, urmare a faptului ca, la facelift, a fost eliminat un airbag lateral pentru torace, din ratiuni economice)
3. Opel Mokka 134p (este, alaturi de FIAT 500, principalul concurent pentru KIA EV6, dar performantele si ambitiile coreenilor au facut diferenta)
4. Citroen C4 112p (personalitate discutabila intr-o competitie mult prea grea pentru acest model nascut greu)
5. Fiat 500 106p (mult peste ceea ce lasa sa creada ca ar fi sau peste ceea ce se vede din exterior; principalul minus este designul interior, la limita ridicolului)
6. Toyota Yaris Cross 98p (ar fi castigat multe competitii la clasa ei dar… intr-o companie atat de selecta a avut de suferit)
7. Renault Arkana 96p (este rezultatul clar al lipsei de comunicare performanta facuta de Renault, care trebuie sa ramana Creator de l„automobile oricine gestioneaza, vremelnic, destinele marcii).