Om de afaceri din Arad, cercetat sub control judiciar, a plecat din țară și le-a trimis autorităților o scrisoare
Articol de Radio Timișoara, 4 decembrie 2018, 14:26
Articol de Radio Timișoara, 4 decembrie 2018, 14:26
Un cunoscut om de afaceri din Arad, Dieter Kaas, cercetat sub control judiciar cu interdicția de a părăsi țara pentru pornografie infantilă și act sexual cu minori a plecat din România. El le-a trimis şi o scrisoare autorităţilor, în care le spune unde se află în Austria și spune că a plecat pentru că nu are încredere în sistemul judiciar românesc.
În vârstă de 67de ani, Dieter Kaas, se afla sub control judiciar cu interdicția de a părăsi România. În aceste condiții, el avea obligația de a se prezenta periodic în fața autorităților din Arad. Când nu a mai făcut acest lucru, autoritățile s-au autoseseizat, dar bărbatul era deja plecat din țară. Se pare că bărbatul ar fi ieșit din România în cursul lunii septembrie, iar autoritățile fac cercetări să vadă și cum a reușit să treacă frontiera. Primul termen al procesului pentru pornografie infantilă este pe data de 10 decembrie.
Cetăţean austriac multimilionar în vârstă 67 de ani, cunoscut investitor în Arad, Dieter Kaas, a fost reținut în cursul lunii mai. Bărbatul este acuzat decătre procurorii DIICOT Arad că în ultimii cca 2-3 ani ar fi racolcat minore pe care le-ar fi determinat să se fotografieze în ipostaze sexuale explicite sau le-ar fi fotografiat chiar el în asemenea cazuri, iar imaginile le-ar fi ţinut pentru el sau le-ar fi distribuit unor prieteni pe internet.
Fetele, cu vârste cuprinse între 13 şi 15 ani, ar fi fost racolate de la terasele sau cluburile din Arad, şi pentru un calup de fotografii ar fi primit între 250 şi 500 de euro. Bărbatul a susținut că nu este vinovat.
Afaceristul, care este tatăl a patru copii,din care doi minori, este patronul companiei Railport Curtici, cel mai mare terminal intermodal din Europa de Est şi una dintre cele mai importante companii din Arad. Railport Curtici este un jucător extrem de important pe piaţa transportului pe calea ferată din Europa şi are contracte pentru livarea de marfă pe întreg continentul.