După avariile provocate de furtună, Enel Electrica Banat poate înființa o linie telefonică specială
Enel Electrica Banat ar putea înfiinţa servicii telefonice speciale, la care să aibă prioritate administraţiile locale şi care să deservească cel mult două judeţe. Ideea unui astfel de call-center a venit în urma penei aproape generale de curent instalată în judeţul Arad, dar şi în Timiş şi Caraş Severin, în urma fenomenelor meteorologice de la finele săptămânii trecute.
Articol de Radio Timișoara, 3 noiembrie 2017, 07:58
Propunerea a fost făcută de prefectul de Arad, Florentina Horgea, în cadrul întâlnirii dintre primari şi instituţiile din Arad, printre care Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă şi reprezentanţii companiei de electricitate ENEL. Întâlnirea are loc ca urmare a faptului că după fiecare furtună multe localităţi din judeţ rămân ore sau chiar zile în şir fără curent, astfel că s-au căutat cele mai eficiente măsuri pentru gestionarea situaţiilor de criză.
Prefectul Judeţului Arad, dna Florentina Horgea, a propus înfiinţarea acestui call-center specializat pe semnalarea problemelor ivite în teritoriu în materie de furnizare a energiei electrice, la care să aibă prioritate reprezentanţii administraţiilor locale din teritoriu şi care să permită accesul a maximum două judeţe. Conducerea Enel a îmbrăţişat ideea, urmând să găsească soluţii optime de personal pentru punerea ei în practică, timp în care Prefectura Judeţului Arad îi va furniza Companiei de distribuţie a energiei electrice datele de contact ale tuturor Primăriilor din judeţ.
Sunt primari care susţin că au sunat la ENEL pentru a anunţa că localităţile lor nu au curent, iar dispecerii i-au repezit şi le-au spus că trebuie să sune fiecare localnic afectat în parte.
La şedinţa din luna decembrie, reprezentanţii Enel vor prezenta un plan concret de măsuri de intervenţie.