Brandul este nou, fotbalul e cu vechile metehne
Președintele Răzvan Burleanu și managerul de competiții Felix Grigore au prezentat, astăzi, noile branduri Liga 2 și Liga 3, un proiect cu realizat cu sprijinul UEFA. Lansarea oficială a acestor branduri se va realiza și în cadrul unui alt proiect ce va fi implementat de la finalul acestui sezon. FRF va celebra câștigătoarele fiecărei serii de Liga 3 și câștigătoarea Ligii 2 în ceremonii organizate pe terenurile învingătoarelor.
Articol de Adrian Schindarli, 4 mai 2017, 17:18
“Ne aflăm în fața unui moment foarte important pentru evoluția fotbalului românesc. Lansăm noile branduri Liga 2 și Liga 3, un proiect realizat cu asistență și finanțare din partea UEFA. Sunt două branduri pentru prezent și viitor, ne dorim ca aceste competiții să evolueze pentru că sunt fundamentale în piramida fotbalului”
Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal / frf.ro
Inițiativa vine într-un sezon în care Liga a II-a a fost reformată. Totuși, înloc de o divizie cu 22 de echipe, așa cum fusese proiectată, divizia secundă a rămas cu 16 formații, în urma mai multor abandonuri.
“Am convingerea că această nouă identitate, apreciată de toți reprezentanții cluburilor, va conferi plus-valoare și va consolida competițiile. Ne dorim să ajutăm fiecare club să își construiască, mai departe, propria identitate pentru că modelul de succes pe care îl implementăm trebuie exportat”
Felix Grigore, Managerul Departamentului de Competiții al FRF / frf.ro
Reprezentanții Ligii II sunt nemulțumiți mai ales de banii foarte puțini atrași din drepturile TV. Oficialii FRF le promiseseră că aceștia vor acoperi bună parte din cheltuielile de deplasare – extrem de mari în noul format – însă acest lucru este departe de a se întâmpla.