Parteneriat între NBA şi Microsoft, pentru a redefini experienţele fanilor
Liga profesionistă nord-americană de baschet (NBA) a anunţat, joi, parafarea unui partenariat plurianual cu Microsoft pentru crearea unei platforme de inteligenţă artificială care să ofere fanilor o experienţă ”şi mai personalizată”, relatează AFP.
Articol de Adrian Schindarli, 17 aprilie 2020, 20:18
Acordul, care include şi ligile feminină (WNBA) şi de dezvoltare (G-League), va intra în vigoare începând cu sezonul 2020-21. „Acest parteneriat cu Microsoft va contribui la redefinirea felului în care fanii noştri trăiesc baschetul şi meciurile din NBA”, a declarat, într-un comunicat, comisarul ligii, Adam Silver.
„Obiectivul nostru este de a crea conţinut personalizat care să permită fanilor noştri – care se găsesc într-o sală a NBA sau se pregătesc să urmărească un meci oriunde în lume – să se cufunde în toate aspectele jocului şi să se angajeze personal alături de echipele şi jucătorii noştri”, a mai spus Silver.
”Această platformă inovativă va utiliza inteligenţa artificială pentru a furniza numeroase oferte de conţinut, mai multe informaţii şi analize ca până acum”, subliniază comunicatul NBA.
Sezonul NBA este suspendat până la noi ordine din data de 11 martie din cauza pandemiei de coronavirus.