Administratia Castelului Corvinilor cere scoaterea imaginii monumentului din reclama unei loterii
Administraţia Muzeului Castelul Corvinilor din Hunedoara caută soluţii pentru ca imaginea monumentului istoric să nu mai poată fi folosită ca reclamă de o loterie din Canada. Spotul prezintă castelul cu o etichetă de 5 dolari agăţată de unul dintre turnuri, spune administratorul Castelului, Dan Bera.
Articol de Radio Timișoara, 5 august 2014, 17:36
Imaginea castelului este folosită de o loterie într-o publicaţie din Ontario şi sugerează ca şi cum cu 5 dolari ai putea câştiga bani din care să-ţi poţi permite să-ţi cumperi un castel, un iaht, o vilă sau un elicopter. Căutăm soluţii pentru ca imaginea castelului să nu mai poată fi folosită în această campanie.
Castelul Corvinilor este înregistrat ca marcă la OSIM, inclusiv ca imagine. De asemenea, au fost înregistrate şi variantele numelui cum sunt ‘Castelul Hunedoarei’, ‘Castelul Huniazilor’ şi chiar varianta greşită ‘Castelul Corvineştilor’.
Juriştii Primăriei Hunedoara caută acum o soluţie legală pentru ca simbolul municipiului şi unul dintre cele mai cunoscute monumente de artă gotică din România să nu mai poată fi folosit decât cu acordul autorităţilor în drept.
Castelul Corvinilor din Hunedoara a fost inclus de cunoscutul portal turistic TripAdvisor între primele cinci destinaţii de vacanţă din România, datorită voturilor primite din partea turiştilor care au vizitat acest monument istoric.