Aproape 30% dintre orăşeni merg la cumpărături în Vinerea Neagră. Specialiștii avertizează asupra reducerilor înșelătoare
Marile magazine, atât din mediul online, cât şi din comerțul tradițional, se pregătesc pentru Black Friday 2014. Anul acesta, evenimentul va avea loc în 21 noiembrie.
Articol de Radio Timișoara, 15 noiembrie 2014, 14:39
Persoanele care intenţionează să achiziţioneze produse în cadrul Black Friday trebuie să fie, însă, deosebit de atente. Pentru a pregăti reduceri cât mai spectaculoase, unele magazine încep să crească prețurile pe o perioadă mai lungă de timp, astfel încât de Black Friday tarifele nu au o reducere atât de mare, ci sunt similare cu cele de acum câteva luni sau având o reducere simbolică.
Mai mult de un sfert dintre locuitorii din mediul urban (28%) vor face cumpărături de Black Friday (Vinerea Neagră), arată rezultatele unui studiu privind obiceiurile de cumpărare de produse electronice, electrocasnice şi IT, citat de Agerpres. Principalele categorii de produse la care consumatorii îşi doresc promoţii de Black Friday pentru a le achiziţiona sunt electrocasnicele (28%), urmate de telefoane mobile (18%), televizoare (18%), produse de îmbrăcăminte/încălţăminte (12%) şi laptopuri /notebookuri (10%).
Studiul relevă, de asemenea, că vor achiziţiona produse de Black Friday în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (38%), precum şi consumatorii din categoria de vârstă 35-44 de ani (34%).
Pe de altă parte, femeile par mai indecise în ceea ce priveşte cumpărăturile de Black Friday, 59% dintre acestea (faţă de 49% dintre bărbaţi) afirmând că nu ştiu sigur dacă vor face cumpărături cu acea ocazie.
Anul trecut, peste 4 milioane de români şi-au manifestat intenţia de face cumpărături din magazinele tradiţionale şi online în Vinerea Neagră, vânzările ajungând la 100 de milioane de euro.
Black Friday se organizează în România din 2011.
Sursa foto: economica.net