Marjele de profit înregistrate de BMW în China se reduc, în urma creşterii concurenţei
BMW se aşteaptă la o reducere a marjelor de profit în China, în urma creşterii concurenţei pe segmentul automobilelor de lux. Grupul german se aşteaptă să înregistreze o creştere peste media de creștere a pieţei automobilelor de lux, a afirmat joi Karsten Engel, şeful subsidiarei din China a BMW, la Salonul Auto din Guangzhou, citat de Reuters. BMW AG, cel mai mare producător mondial de automobile de lux, estimează că vânzările în China pe acest segment vor înregistra o creştere de aproximativ 10% în următorii ani, a apreciat Karsten Engel.
Articol de Carla Chiu, 20 noiembrie 2014, 15:00
BMW concurează cu rivalele germane Daimler AG şi Volkswagen AG în China, cea mai mare piaţă auto din lume, cu 18 milioane de automobile vândute anul trecut, care ar urma să depăşească, până în anul 2020, SUA pe segmentul automobilelor de lux.
În primul semestru din acest an, Daimler a vândut 138.000 de sedanuri Mercedes în China, în timp ce Audi şi BMW au livrat 269.000 şi, respectiv, 225.000 de unităţi.
În trimestrul doi din 2014, marja de profit operaţional a diviziei producătoare de autoturisme a BMW a fost de 11,7%, mai ridicată decât 9,9% şi, respectiv, 7,9%, înregistrată de rivalele Mercedes şi Audi. Obiectivul BMW este obţinerea unei marje de 8-10%.
Pe plan global, obiectivul BMW este să obţină vânzări de peste două milioane de vehicule, după ce a livrat un număr record de 1,96 milioane de modele Mini, Rolls Royce şi BMW în 2013. BMW mizează pe noile modele care vor fi lansate în acest an, printre care se numără vehiculul electric i3 şi noua generaţie de Mini, pentru a face faţă concurenţei venite din partea rivalilor Audi şi Mercedes-Benz.
Sursa foto: wot.motortrend.com