Turismul de afaceri, vacanțele city-break și brandul Capitală Culturală Europeană, atu-urile Timișoarei
Turismul de afaceri, monumentele istorice din Timișoara, dar și obiectivele din județ vor fi promovate în următorii zece ani.
Articol de Radio Timișoara, 31 martie 2018, 07:00
Inițiativa a fost înaintată în cadrul unei dezbateri publice organizată de Consiliul Județean, pe tema strategiei de dezvoltare turistică 2018 – 2028. Directorul Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Timiş, Delia Barbu, spune că deocamdată sunt identificate căile ce pot fi valorificate în următorii ani.
“Încercăm să ne definim misiunea pentru următorii ani, să conturăm viitorul și încercăm să aflăm care sunt direcțiile și căile de realizare a acestora în turism. Practic trebuie să folosim ceea ce avem și trebuie să proiectăm ceea ce ne dorim pentru anul 2028, la care se referă această perioadă a strategiei, 2018 – 2028. Încercăm să mizăm pe multiculturalitate, încercăm să folosim toate resursele din prezent pentru a ne dezvolta pe o anumită direcție în anii următori”, spune Delia Barbu.
Delia Barbu consideră că, în prezent, brandul Capitală Culturală Europeană, conceptul de city-breack şi turismul de afaceri sunt principalele atu-uri ale turismului în Timişoara.