Radio România, pe locul întâi în preferinţele românilor
Radio România se află pe locul întâi în preferinţele românilor, cu o cotă de piaţă de peste 30%, a anunțat astăzi Ovidiu Miculescu, preşedinte director-general al Societăţii Române de Radiodifuziune.
Articol de Radio Timișoara, 3 decembrie 2015, 17:30 / actualizat: 3 decembrie 2015, 20:28
Într-o întâlnire cu presa, Ovidiu Miculescu a precizat că aproape 5 milioane de ascultători aleg zilnic unul dintre cele 14 posturi Radio România
De asemenea, PDG al SRR a amintit că profitul pe anul 2014 a fost de 7,7 milioane lei şi pentru anul în curs se previzionează o creştere a acestuia.
Miculescu arată că Radio România este singurul post public de radio care organizează de 22 de ani un târg de carte de anvergură europeană: Târgul internaţional de carte Gaudeamus cu peste 125.000 de vizitatori la ediţia din acest an şi Caravana Gaudeamus cu 89 de târguri organizate în întreaga ţară în cei 22 de ani, cu milioane de vizitatori.
Printre plusurile Radio România, se numără poziţiile de membri activi şi ocuparea unor poziţii importante în prestigioase organizaţii profesionale internaţionale: EBU, ABU, URTI, COPEAM, Prix Italia, EGTA, WorldDMB, Euroclasic Notturno, AIB, CIBAR şi PBI.
Printre proiectele strategice pe următorii trei ani se numără dezvoltarea zonei online, pentru care trebuie asiguraţi banii pentru investiţii; modernizarea în continuare a Arhivei de Aur a Radio România; completarea acoperirii posturilor de radio regionale; modernizarea organizatorică a instituţiei, atragerea în organizaţie a cât mai multor tineri de valoare.
Totodată, Miculescu a amintit că, din 2016, Radio România va emite pe 10 noi frecvenţe, care contribuie la acoperirea optimă a întregului teritoriu al României. Totodată Ovidiu Miculescu a recunoscut că există şi o problemă legată de sediu, ‘o clădire care a trecut prin nişte cutremure, destul de şubredă’.
În opinia acestuia, SRR se află ‘într-o modernizare continuă’.
Foto: Alexandru Dolea