Timișorenii sunt chemați să își promoveze orașul pe Instagram. Suprize pentru cei care trimit cele mai bune fotografii!
Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană 2021 a lansat campania #TM2021. Timișorenii sunt îndemnați să fotografieze momente, locuri, clădiri sau alte lucru care reprezintă, în opinia lor, cultura în Timișoara. Ulterior, oamenii sunt îndemnați să posteze fotografiile pe reţeaua de socializare Instagram, folosind hashtag-ul #TM2021. Campania se va desfăşura între 2 iunie – 31 august 2015.
Articol de Radio Timișoara, 2 iunie 2015, 14:16
În paralel, pe contul de Instagram al Asociaţiei se vor posta fotografii-exemplu, iar o dată pe săptămână se va alege cea mai bună fotografie care va fi publicată pe pagina de Facebook a ATCCE 2021 şi pe contul de Instagram.
Asociaţia caută următoarele tipuri de cultură: cultură înaltă, gastronomie, artă, sport, educaţie, tehnologie, cultură populară, comunitate şi cultură socială.
La finalul campaniei, cele mai reprezentative 25 de fotografii vor fi selectate pentru a face parte din expoziţia „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, care va fi organizată la începutul lunii septembrie.