Facebook a lansat ‘Messenger Day’ şi intră în competiţie cu Snapchat
Articol de Radio Timișoara, 10 martie 2017, 08:54
Facebook a precizat că ‘Messenger Day’ va permite utilizatorilor să împărtășească poze, clipuri și alte conținuturi care vor dispărea după 24 de ore de la postarea lor. „Tot ceea ce postezi (pe ‘Messenger Day’) dispare în 24 de ore, simte-te liber să adaugi conținuturi cât de des dorești”, subliniază șeful de produs al Messenger, Stan Chudnovsky.
Această funcție, care a fost testată în mai multe țări și acum se extinde în mod global începând cu SUA, cuprinde un acces rapid la cameră pentru ca aceasta să fie accesibilă în orice moment. Utilizatorii vor putea, de asemenea, să aleagă între peste 5.000 de figurine și mărci pentru a-și putea edita și personaliza cum cred de cuviință postările.
Prin această nouă aplicație, Messenger intră în competiție directă cu Snapchat, o rețea de socializare populară, mai ales în rândul tinerilor caracterizată prin faptul că pozele, clipurile sau mesajele instantanee dispar după ce au fost văzute.