‘The Interview’ – record de încasări online pentru un film al studioului Sony Pictures
‘The Interview’, parodia lui Sony Pictures privind un complot fictiv al CIA despre asasinarea liderului nord-coreean, a strâns 36 de milioane de dolari de la furtunoasa sa lansare de Crăciun, devenind un record al încasărilor online pentru un film al acestui studio, notează miercuri AFP.
Articol de Carla Chiu, 7 ianuarie 2015, 17:51
‘The Interview’ a fost închiriat sau cumpărat pe internet şi prin operatorii de cablu, satelit şi Telecom de peste 4,3 milioane de ori, generând peste 31 de milioane de dolari din vânzări online, a informat Sony într-un comunicat difuzat marţi. Filmul a avut de asemenea încasări de 5 milioane de dolari în sălile de cinema.
Controversa în jurul acestui film a început luna trecută cu un atac cibernetic asupra Sony. Hackerii grupării autointitulate ‘Guardians of Peace’ (GOP) au ameninţat că vor ataca cinematografele care vor difuza filmul. Sony, care renunţase la difuzarea peliculei, a revenit asupra deciziei şi a anunţat că aceasta va fi disponibilă online după ce majoritatea cinematografelor din Statele Unite au refuzat să proiecteze filmul ca urmare a ameninţărilor cu violenţa.
În prezent, filmul este disponibil pe Time Warner Cable, Cablevision, AT&T U-verse TV, Verizon FiOS, DIRECTV şi VUDU, pe serviciul video la cererea Walmart şi pe Playstation Network, filiala gigantului japonez Sony.
În pofida publicităţii uriaşe care i s-a făcut, această satiră, având de multe ori un umor hazardat care i-a adus critici, a reuşit oarecum să-şi echilibreze balanţa financiară, având în vedere că studioul a cheltuit pentru filmări circa 44 de milioane de dolari.