Drive Test cu Renault Talisman
![Drive Test cu Renault Talisman Drive Test cu Renault Talisman](https://www.radiotimisoara.ro/wp-content/uploads/2016/05/renault_talisman_05-850x419.jpg)
Articol de Radu Micu, 13 mai 2016, 14:19 / actualizat: 20 ianuarie 2024, 23:18
Articol de Radu Micu, 13 mai 2016, 14:19 / actualizat: 20 ianuarie 2024, 23:18
Informatiile automobilistice difuzate/postate de Radio Timisoara in OnAir si OnLine atrag tot mai multe aprecieri. Renault Romania pune la dispozitia redactorului nostru Radu Micu un model exclusiv, Talisman, pentru a-l testa aprofundat vreme de 2 zile si pentru a oferi apoi comentariile avizate. Iata pentru inceput datele de start: informatiile culese pe traseu vor face subiectul unei postari ulterioare, exlusiv in OnLine. Talisman inlocuieste Laguna. Imparte platforma lui Espace.
De la 21800 EUR caroseria in 4 usi sau 25400 Sport Tourer (nivelurile de echipare difera). Despre acest model insa nu avem confirmarea ca s-ar comercializa deja in Romania. Cel mai convenabil sedan: 110 CP Diesel, 21800 EUR. Versiunea testată costă 29,900 EUR cu TVA datorită dotărilor și poate mai ales transmisiei automatice în 7 rapoarte.
In Europa e ceva mai scump, 26200 EUR, fiind mai scump ca Hyundai i40 CRDi 115 CP, Opel Insignia 2.0 CDTi EcoFlex 120 CP sau Ford Mondeo 1,5 TDCi 120 CP. VW Passat 1.6 RDI BMT 120 CP costa mai mult.
Sports Tourerul costa la baza cat un Peugeot 508 SW 1.6 BlueHDi 120 CP, mai mult ca un Toyota Avensis Touring Sports 115 Diesel si mai putin ca un Ford Mondeo 1.5 TDCi 120 CP sau VW Passat Variant 120 CP TDI.
Propulsia este asigurata de 3 Diesel 110, 131 sau 160 CP din 1,5 dCisau 2 benzinare de 1,6 L, de 150 sau 200 CP. In functie de motorizare, transmisia este Manuala sau automatica (dublu ambreiaj) in 6 sau 7 rapoarte. Modelul de DriveTest este vârful de gamă, motorul de 1,6 L și 200 CP pe benzină, cuplat la o transmisie automatică în 7 rapoarte cu dublu ambreaj. Virează și puntea spate, modelul este foarte agil și sprinten pentru gabaritul său. Dar acestea sunt doar primele impresii, voi reveni cu alte observații după o cercetare mai atentă.
Este disponibila pe unele versiuni, tractiunea 4×4: 4 Control. Motorul de 110 CP ofera garantia unui consum economic de 3,6 l/100km. Pentru benzinar se promite un consum de 5,8 L în regim mixt: vom vedea dacă este sau nu așa.
4.86 cm lungime, 1.87 m latime si 1.46 m inaltime
Ampatament de 2.81 m
Portbagaj de 608 L. Am stabilit că dacă nu găsesc un hotel ieftin am unde să dorm!
Radu Micu, Oglinda Retrovizoare la Radio Timișoara
Mai multe abordări automobilistice pe site-ul nostru, la sectorul dedicat AUTOMOTIVE. (click)