Tot mai aglomerat la RAR
Din ce în ce mai multe maşini Second Hand aduse din Germania, Belgia, Franța sau Marea Britanie în Vestul țării. O maşină importată în primele 10 zile ale anului are programare în acestă perioadă la Registrul Auto Român iar dacă totul este în regulă mai trec 40 de zile până vin talonul şi numerele definitive.
Articol de Radu Micu, 21 martie 2018, 09:29 / actualizat: 20 ianuarie 2024, 23:15
Cei care se intreabă care este motivul acestei aglomerații pot beneficia de câteva indicii, aparte de creşterea veniturilor populației (de unde visul unei maşini mai bune). Prețurile sunt foarte bune în Germania, cumpărători de rulate fiind tot mai puțini. Pe urmă, o maşină nouă e scumpă în toate direcțiile sale: asigurare, întreținere, garanția e mereu discutabilă, nu sunt locuri de parcare deci şansa de a o găsi lovită în stradă e mare. Iar la modul cum se circulă, şansele unui accident sunt foarte mari şi atunci, ieşită din service, maşina nu mai e nouă. Miroase a mecanic, nu a nou.
Şi ceea ce contează poate cel mai mult e abordarea. O maşină fabricată în 2005 a fost făcută să fie trainică. Atunci, fiabilitatea era un criteriu de selecție a brandurilor. Acum nu mai e aşa. Acum contează să se strice repede, acum totul se poate repara. Pe banii noştri, desigur. Acum spuneți ce preferați: una care să se strice în timp sau alta făcută sã se întâmple aşa?
- PS: Acesta din urmă nu este interiorul unei maşini noi. Nu. Este al uneia care a costat 24000 EUR in 2006 respectiv 3900 EUR acum. Fotografia e făcută ieri.